Meie teekond algas 1955. aastal, mil suured kodumasinad said esmakordselt iga kodumajapidamise oluliseks elemendiks. Viimase 60 aasta jooksul oleme muutnud oma klientide elu uuenduslike toodetega, mis vastavad nii nende vajadustele ja on keskkonnasäästlikumad.

Meie soov teha uuendusi klientide ja keskkonna hüvanguks on meid juba päris kaugele viinud.

Oleme ülemaailmne kaubamärk, mis tegutseb täna enam kui 135 riigis. Oleme ka Euroopa suurte kodumasinate turul kõige kiiremini kasvav kaubamärk, millel on lai valik uuenduslikke ja jätkusuutlikke tooteid. Kõik need kogemused ja meie kaubamärgipärand on teinud meist ühe Euroopa kolmest suurimast kodumasinate kaubamärgist*.

Ja me jätkame uuendamist veelgi tervislikuma põlvkonna ja tervema planeedi nimel.
400+
M
Rahulolevad kliendid
Oleme toetunud oma üle 60 aastale kogemustele ja uuendustele, mille tulemuseks on…
TOP 3
Suurte kodumasinate kaubamärgid Euroopas
30K
Pühendunud töötajat
135
Tegutsemisriiki

Meie eesmärk

Meie eesmärk on anda uutele põlvkondadele võimalus tervislikumaks eluks.

Soovime inspireerida kõiki elama nagu professionaalid. Proff ei ole tingimata professionaalne sportlane. Kõik võivad olla professionaalid, igaüks omal moel, alates sellest, kuidas nad tegelevad pereasjadega, kuni selleni, kuidas nad toitu valmistavad või keskkonda kaitsevad.

Inspireerituna meie kirest mõjutada inimeste elu meie tehnoloogiate kaudu, tahame demokratiseerida tervislikke eluviise.

See võib toimuda toodete kaudu, mis toetavad tervislikke eluviise või aitavad säästa aega tervislikeks tegevusteks või tehnoloogiatega, mis on jätkusuutlikumad tervema keskkonna ja seega tervemate inimeste jaoks.

Beko ja jätkusuutlikkus:
Sest tervislik elu on võimalik ainult tervel planeedil.

Iga tegevus, mida teete, et olla terve / elada nagu professionaal, sõltub ka planeedi tervisest.

Sest tervislik elu tähendab terveid inimesi tervel planeedil

Beko annab inimestele võimaluse elada tervislikumalt tehnoloogiatega, mis on keskkonnasäästlikumad ja rõhutavad, et meie ja planeedi vahel on intiimne seos.
* Allikas Euromonitor International Limited: Consumer Appliances 2022 väljaanne, „juhtiv kaubamärk“ mis on määratletud kui Euroopa Top 3, jaemüügimahult, 2021. aasta andmete alusel.